nuffy

Thursday, May 19, 2011

Agar - Agar milo coklat


Agar2 milo + coklat ni sebenarnya di sediakan oleh anak dara kat rumah ni... musim panaskan... tapi biasa la ibu kena jadi coach kalau tak habihlaa dapur tu entah jadi apa...


Takde sukatan tepat sebenarnya.. hanya ikut resepi di agar2 serbuk dalam paket kurang lebih airnya cuma aku tambahkan serbuk koko dan milo, susu pekat manis, air tepung jagung dan gula secukup rasa... campurkan kesemua bahan dan kacau dengan api yang kecil hingga mendidih, masukkan dalam loyang dan sejukkan dalam peti...

4 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam aeini.lawa layout baru...

aeinio said...

heheh pasan gak atie,, boring lelama tukarlaaa... hehehe

Ayu said...

Assalam aenio,
amboi dah lama kita tak kemari..banyak dah bertukar ya..
cantik layout baru...kalau dapat agar2 milo ni alangkah nyamannya..lepas tu kita nak tarik bantal sebelah tu nak lelapkan mata kejap kat sini sebab dah kenyang..heheh

aeinio said...

ayu.. hehehe lawa heh... setakat selesa laa layout camni nnt boring lagik tukau lagik...