nuffy

Thursday, May 12, 2011

Beza Krimer Pekat Manis dan Susu Pekat Manis



heheh memang beza lorr.. harga pon mengancam bezanya... rasa pon beza kalau jenis lidah yg pandai merasa cam en suami ku itu... kualiti pon beza jugak...
yang F&N Krimer Pekat Manis tu... tinggal setin balance bulan lepas... dah takde pilihan kan... amik jugaklaa... walaupon hati meronta2.


bulan lepas merata aku g carik susu pekat manis, takde...!! out of stock sebesar2 giant pon takde stock..., hangeenn jerr..... sampaikan nak carik gula halus pon tarakkkk... heran!!! biasalaaaaakannn  simpan barang tunggu naik harga kot, aku sebenarnya dah lama teringin nak buat Dulce De Leche (DDL) setelah menengok blog ayu singapore http://curlybabesatisfaction.blogspot.com  
dengan resepi2 mengancamnya itu.. bulan ni barulaa jumpa susu nih itupun brand marigold adalah yang termurah setakat nih, masih belum ku dul leceh lecehkannya lagik... entah bilerr lorr...

No comments: