Monday, May 30, 2011

Hani Naqiuddin birthday...

Kalau tahun lepas beday dia jatuh ari Jumaat thn ni hari sabtu... sapa ingat pada entry http://aeinisugar.blogspot.com/2010/05/naqiuddin-birthday-cake.html
kisah yang selalu buat aku tergelak...... apa taknya aku ni bab deco memang fail...., thn ni lain pulak ceritanya... disebabkan dia tak push aku macam last year aku wat derkk jerlaa last minute dia ckp "din nak tukarlaa tanak gambar ben10 nak gambar 'cars' pulak kereta merah tulerr... adehhh aku tepuk dahi jerr.... mana ada masa dah nak order...., actually edible ben 10,  pon haku tak order.... haaahhaha ... "nnt ibu watkan kek kaler merah mcm cars tu ek... " dalam kepala dah memang teringin nak makan strawbery cake..... sebetulnya aku nak balik kg cuti sekolah ni nak celebrate harijadi Din yang kebetulan sama dengan harijadi anak adik  ayun - "Danisya Erina" tak sangka omak den dapat cucu tarikh serupa thn tak sama.
Atlast tak jadi balik kg cuti sekolah ni atas perkara yg tak dapat dielakkan... aku terpaksa jalani minor surgery kat KMC 1hb ni... so sepanjang cuti 2minggu ni aku dengan anak2 melalui hari2 selepas pembedahan doakanlah aku cepat recover... habih semua program terbantut... sabor jerlaaa... lagipun tak lama lagi nak sambut puasa dan hari raya....
n semalam dengan rasminya kami menyambut hari jadi Dini n Din sekaligus dengan strawberry cake with fresh cream n strawberies... nasib baik 3 /4 hari ni aku sihat boleh bgn n memasak kat dapor so terjadilah cake ni.... n thanx juga kerana Din tak push aku cam last year malah dia akur n leh postponed cake dia until along balik cuti.... akan tetapi dia demand hadiah... sempat jugaklaa belikan kereta mainan kegemaran dier kat toy R us mesra mall  (dia mmg ada byk koleksi kereta mainan) menangis bila haku kemas dan buang keta2 dia yg dah tak cukup sifat tuh!



so.. layan gambor jerlaaa ek..... 

3 comments:

Oh Oeya said...

Assalamualikum. Sihat hdknye Aini skluarga..
Anak mu selang sehari jerk motong kek dgn anak mokcik heheh..
Aini.. nape kena minor surgery.. wt mokcik seramm jerk..
Mu klu blik Johor plan la dgn kwn2 dtg uma kite eikk.. Pandai la mokcik 'order' ape yg patut utk sambut ketibaan heheh..

aeinio said...

heheh ala benda simple jerr tapi kena wat... mmg plan nak balik tapi terpaksa postponed lerr tak tau biler.. bulan puasa kot... anyway thnx oya...

azila said...

Salam..wah, sama besday ngan adik zla gakla.semoga anak akak berjaya dunia akhirat..dannnnn lawalah kek tu.heheh