Monday, July 4, 2011

Bantuan buat Norma insan sesama islam..

Awal bulan June 2011 tempohhari aku juga mengalami sakit yang mengganggu fikiranku menjerat bermacam persoalan dengan kesakitan yang aku rasakan... namun segalanya berlalu dengan kesyukuran alhamdulillah aku bebas dari kanser yang paling menyesakkan otak aku ketika itu.. ya aku masih tak berkesempatan ataupon tak bersedia nak share dalam blog ni tentang kisah itu biarlah dulu...  Namun apabila membaca kisah Norma dalam blog 


aku amat faham apa yang dia tanggung.. namun jauh disudut hati berat mata yang memandang berat lagi bahu yang memikul... sekurang2nya ini sahaja yang aku mampu lakukan kepada sesiapa yang sudi hulurkan bantuan sila berbuat demikian...


wajah anaknya yang masih sepatutnya dalam dakapan ibunya setiap masa dan masih tak mengerti apa2 aku jadi sayu melihat wajah ini...


terlantarnya Norma...... besarnya dugaan Allah terhadap dirinya..

kepada sesiapa yang sudi hulurkan bantuan

cimb


01070068677528


Noormawati Mohd Rasif


semoga beliau cepat sembuh semoga segalanya di permudahkan aminnnn...

No comments: