nuffy

Tuesday, July 31, 2012

"Masih Sembunyi" Final Touch

lega rasanya harini dengan rasminya saya telah pun menyerahkan hasil kerja tulis saya untuk editor karya seni..  harap dapat feedback yang baik aminnn doa saya moga penulisan sulung saya diterima.

barulah lega rasanya dalam kepala ni dah nak mulakan cerita yang baru pulak tapi kena restlah dulu.. barulah ada mood nak baking biskut raya.. tunggu ya kalau ada resepi biskut baru lak thn ni sebab aeinio memang suka hentam resipi...

harapan saya semoga permulaan ini berakhir dengan kebaikan aminnn.. doakan saya kawan - kawan TQ..

2 comments:

Diana AR said...

wah dasat la kawan saya ni..jadi penulis novel pula ye..tumpang bangga

aeinio said...

belum lg daaaa.. kena tunggu til Nov lama lg tu.. harap2 depa terima lerr tanpa sebarang masalah.. aminn thnx mar..