Monday, October 11, 2010

kenangan lalu dengan getahhh....

Korang nampak tak apa tu.... haahahaha akulaa tgh dok ikat getah gelang... kepala terpaksa kasi buang sbb along amik gambar ni den tak pakai tudung...
nak jadi cerita masa tu hubby ajar cara2 buat ikatan untuk lastik cicak, aku lak dok sibuk buat menda dlm gambar tu.. kepada yg lahir tahun 70an cam aku ni aku rasa ramai yang main getah masa kat sekolah zaman2 awal 80an dulu2... aku antara salah seorang yang aktif laa dalam permainan ni masa sekolah rendah dulu.. seronok bila ingat balik... sajer jerr ajar anak2 permainan ni yang mmg derang pelik sebab tak pernah jumpa..
aku antara yang teror gaklaa main benda ni.. kawan2 ramai yang suka main kalau dapat geng aku dalam kumpulan hehehe zaman dolu2 laa.. bagiklaa berapa jengkal pon aku laratt lompat.... sekarang!!! mampuihhh.....!!! sehinggala getah aku dan beberapa rakan lain kena rampas dengan cikgu disiplin hahahaha zaman dulu beli getah 20sen dah berlambak dah.. sekarang 2 hengget jauh ek bezanya...

5 comments:

Parkcheek Chun Li said...

teringat dolu2 men getah...hahaha.....

cacing said...

ha getah!! jom lastik cicak!!

aeinio said...

ni semua kenangan mengusik jiwa ni..:D

putri said...

boleh tak ajar caracara nak buat lastik getah ni ?

aeinio said...

huhu putri nak lastik sapo tu.. hehehe