Saturday, October 16, 2010

Kertih Funfair alolohhhhh...


 tgk muka din happy dapat naik keretapi... 'mana boleh balik tanpa naik apa2kan... hmmmmm'



 satu2nya McD di Kertih


Barisan kedai2


keretapi kokakk camni pon 3 hengget sekepala tau... huh!!!


Sebenarnya dah lama gak funfair ni ada, semenjak pas raya ni.. aku mmg tak gomar nak p tapi yelahh kat sini mana lagi nak berjalan... tambah2 pulak setiap kali hantar din ke sekolah asik lalu jerr kat tapak funfair tu.. dan setiap pagi dia asik menjeling ' bila ayah cuti ibu..?, kita pegi kat sini bu.. ajak ayah...' budak2 ek.. walaupon aku mmg tak sukerr tapi cairlooo bila anak dah ajak...

2 comments:

Danial Ikhwan Jaafar said...

ramai tak orang? kali terakhir gi funfair ni masa kat penang je la.

xazryx said...

fuhh lame x pegi funfair .