nuffy

Saturday, October 16, 2010

Kertih Funfair alolohhhhh...


 tgk muka din happy dapat naik keretapi... 'mana boleh balik tanpa naik apa2kan... hmmmmm'



 satu2nya McD di Kertih


Barisan kedai2


keretapi kokakk camni pon 3 hengget sekepala tau... huh!!!


Sebenarnya dah lama gak funfair ni ada, semenjak pas raya ni.. aku mmg tak gomar nak p tapi yelahh kat sini mana lagi nak berjalan... tambah2 pulak setiap kali hantar din ke sekolah asik lalu jerr kat tapak funfair tu.. dan setiap pagi dia asik menjeling ' bila ayah cuti ibu..?, kita pegi kat sini bu.. ajak ayah...' budak2 ek.. walaupon aku mmg tak sukerr tapi cairlooo bila anak dah ajak...

2 comments:

Danial Ikhwan Jaafar said...

ramai tak orang? kali terakhir gi funfair ni masa kat penang je la.

xazryx said...

fuhh lame x pegi funfair .