Tuesday, April 27, 2010

AEINIO DI 'TAGG' HOHOHOHO

Aduhhhh.. tak tau rasa mcm mana... suka kerr.. seronok.. 
gabra dan gelabah......  suspen pon ye jugak.. maklumlaa siapalah aku dalam dunia blog ni... 
ini adalah kali pertama aku di tagg oleh saudara syukur kat AKU TETAP AKU
nilaa syarat2nya.. adehhh gua suspen gilor nih....

1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.
2. Select the 8th photo in that folder.
3. Post that photo along with the story.
4. Then challenge 8 blogging friend to do the same.
Resultnya tadaaa.....


inilah hasilnya.. gambar dari folder ke 8 dan no 8 untuk soalan pertama dan kedua
nak tau tak gambar tu gambar aku dgn saper.. sah2 gambar aku dgn ~sesuci kaseh ibu~ 
lerr hodohnya time ni dengan tudung 3 segi pesen dolu2 ( syarat nasyid... aku pakai tudung mak aku tu..) wakaka.... masa ni seingat aku ada sambutan maulidur rasul kat sekolah... aku kena pakai baju putih dgn songket merah,  sbb terlibat dengan persembahan nasyid kat pentas sekolah.
dan kali ini giliran aku pula nak tagg korang.. hehehehe kena jujur tau!
  • puanxcomei - sesuci kaseh ibu
  • WoNdErFuLL LiFE
  • Faizaharis
  • RESEPI NANNIE
  • citarasawan
  • food MANIA
  • Dapur Tanpa Sempadan - Mat Gebu
  • BEN ASHAARI - jangan bagi aku membebel
rasanya dah cukup 8 ini bukan paksaan ya.. sekadar suka2 thanx again kepada yg mengeTAGG dan tq juga kalau 8 blog ni sudi meneruskan permainan ini..

3 comments:

Mohd Sukur Ibrahim said...

akak..sy suka giler makan kari..akak saje buat sy terkeliur..bila nak masak utk sy ni?

Puan Comei said...

waaa.. aeini... sabo sabo je. nnti aku akan sejujurnya menjawab eh

aeinio said...

sukur.. meh dtg Ganu.. hehehe
puan.. silalaa... buat yerrr...