Sunday, May 2, 2010

Sekalung dan sejutaan Terima Kasih En Ben...



 Ucapan terima kasih buat  En Ben Ashaari  yg sudi jelajah blog saya... 
walaupon saya tak link apa2 mmg jauh di sudut hati teringin dijelajah....
akan tetapi dalam masa yg sama saya teramat SEGANNN sebenarnya... 
maklum ajerlahh blog saya KESEPAHAN yang nyata...
Tujuan saya berblog pada mulanya dengan bisnes yg saya buat sekarang ni tp tulaa bila tengok entry yg lama2 mesti org boring kalau asik2 tgk cake n pizza 
so saya tambah pulak dgn resipi dan cerita2 yg boleh dikongsi bersama 
dengan tujuan jika saya dah tiada nnt, atleast anak2 boleh juga jengah blog ni untuk renungan, kenangan mahupun rujukan... itulah niat pada mulanya... 
saya cuma manusia biasa bukannya banyak harta sekurang2nya ada juga 
resipi yg boleh jd rujukan anak2 kelak!



saya suspenn bila saudara Ben kata dia senyum sendiri bila tgk satu gambar tu.. 
gambar yg mana n gambar apa ek..? (tengah garu dagu..)

Sebenarnya setiap hari kalau ada kesempatan, 
saya mengunjungi blog En Ben asal ada ajer entry beliau yg baru...
pada mulanya mmg tak kenal pon mamat yg muka cam ala2 hero filem hindi ni...
sehingga hubby pon tegur...  (yerlah asik2 muka mamat nih kuar kat skrin pc) 
sebab hubby mmg tak amik tau langsung pasal blog 
nak baca blog pon mmg maleh... tp dalam pada dia tak amik tau...
dia pantau viniiinyerr ini.. hihihihi dan dia paham saya salah seorang blogger...
so saya xplain lerr 2 him bla bla bla sampai dia pahamm...
 Akhir sekali terima kasih sekali lagi saudara Ben
kepada yg baru mengunjungi blog ini selamat berkenalan.. 
semoga boleh menjadi sahabat dialam maya...

No comments: