Tuesday, June 15, 2010

Super Camp Excel


Pada 6, 7 n 8 June 2010 yang lalu kami hantar Syahmi hadir kursus anjuran Dato' Dr. Hj. Mohd Fadzilah Kamsah ia dikenali sebagai 'kem bijak periksa' aku n hubby nekad hantar dia sebab masalah utama anak sulung aku ni bila kita ajar n tanya dia boleh jawab tp bila masuk dewan periksa semua benda yg dia dah belajar habis semua hilang benda yg mudah pun dia boleh buat salah heran betul, tambahan pulak dia nak UPSR tahun ni...



NAMA PROGRAM : SUPERCAMP "KEM BIJAK PERIKSA"
TARIKH : 6-8 JUN 2010 (AHAD- SELASA)    

PENDAFTARAN : 8:30 PAGI - 10:30 PAGI
TEMPAT : EXCEL TRAINING & COUNTRY RESORTS, LENGGENG N.SEMBILAN.


masa ni mmg agak kepenatan, kami dari Terengganu ke Seremban the next day pergi pulak ke Felda Palong 2 sepupu aku kawen, esoknya ke program ni kami pilih kat Lenggeng Negeri Sembilan, mmg solok laa tempat ni.. sesuai untuk motivasi.... muka Syahmi dah pucat gak bila aku cakap 'ibu n ayah nak hantar Along masuk hutan belajar cemana nak hidup dalam hutan....' kebetulan pulak jalan nak sampai ke tempat ni mmg merempuh bukit, cam nak g cameron highland tu... kampung orang asli dan kebun getah.. hehehehe kelakar la jugak tgk dia asik check coverage jerr... atlast bila dah sampai dia tersengihh jerlaa...

3 hari 2 malam dia disana... setakat ni aku tgk dia hepi n byk jugaklaa ilmu yg dia perolehi dari segi percakapan dan pertuturan bahasa dapatla aku lihat dia byk amik yg positive n the best things is semalam dia bg aku small note 
"Ibu... Terima Kasih sebab lahirkan Along..."



4 keping gambar di atas ni sekitar majlis penutup dan peyampaian sijil n DVD, sepanjang program, masa ni dewan tu mmg penuh aku pon tengah takde mood nak snap photo... hmmm....

Syukur ke hadrat Ilahi.. aku pun tumpang gembira n terima kasih jugak kepada yang memperkenalkan program ni En Khairul Salleh <----- TQ...

No comments: