nuffy

Monday, June 14, 2010

Kemalangan Di Muadzam Jumaat 11 June 2010


Masa On the way balik kg N9 11hb aritu terserempak dgn kemalangan ni.. jammed laa jugak sekejap... entah kenapa den rajin lak nak amik gambar..


ada sorang makciklaa aku tak pasti tgh meraung kat situ maybe sebab terperanjat sangat.. entah cemana kemalangan tu berlaku kami tak tahu terlibat dgn jammed jerr..


tersiat kulit kereta ni.. tgk pon dah ngeri...


masa ni nak amik gambar belakang lori tu kulit kereta tu melekat kat belakang lori tu tp sebab byk kenderaan dihalang pulak oleh kereta tu.. tak tau lee apa jadi kat pemandu lori tu...

2 comments:

azuan said...

semoga semuanya selamat~

ain said...

aminnnn