Saturday, August 7, 2010

cabaran OFFROAD (TAPAK KAKI HARIMAU)


Pagi2 ni jenguk2 FB dah mcm rutin kena juga jengah2 FB utk tahu perkembangan terkini dan kawan2 yerlah dah duduk jauh2 ni semuanya dah tak tahu hal masing2 bantuannya FBlerr.. n terjumpa gambar ni dlm wall hubby one of their member tag's this photo... kalo korang baca depa ni gelarkan benda ni 'MAYBANK' sebenarnya hubby dah citer dah pasal jumpa benda ni masa balik dari kayuhan petang2, kawan2 dia pun bgtau masa dah habis cycling masa minum2 ptg tu, aku mmg dia tak bg joint.... huhuhu.... sebabnya.. dia dgn kawan2 dia dah xpert kalau aku ikut sure tinggal kat belakang.... lagipon kalo aku berkeras nak joint gak, alamat anak2 kat rumah mmg merdeka mak & ayah takde entah mana2 pulak dia meround dgn basikal derang.. kan kan kan kan.... aku copy & paste benda ni so adala benda2 yg aku terpaksa delete utk tujuan keselamatan... individu terbabit.. kalau nak tahu lebih lanjut pasal basikal at 'KYC' boleh click kertehcycclub
menyeramkan.......kalau betullllaaaa....

No comments: