Wednesday, August 18, 2010

Fauziah Latiff - Antara Kini dan Semalam

aku ni mcm dah takde aktiviti lak bulan2 puasa ni.. masak-masak tetap macam biasa n takde mood nak snap gambar... byk gaklaa... hehehe....... asik nak  dengar lagu tak ponn membaca... bila petang gelabah laa nak masak apa... kuih2 mmg jaranglaa buat sbb hubby akuni jenis suka beli kat bazarr ramadhan... kalau dah buat pon dia masih p membeli jugak so baik takyah buat...... buat kuih raya jerr nnt.... katanya dia kesian tengok orang meniaga... gerammm jer aku... suka ati dierlaaa... apa2 pun ni ada lagi lagu yang aku sukerr dengarrr... wohoooo gua jiwang wooo sebenarnya bukan brutal.. wakaka...



Semalam aku masih keseorangan
sendiri bersama mimpi yang tak kesampaian
terbiar diriku berduka
meratapi hilang percintaan
segala2nya hanyalah kenangan

dan kini ku rasakan sungguh berbeza
hadirmu cahaya baru menerangi hidupku
dan terpadamkan kegelapan
hilanglah segala kesedihan
yg bertahta dijiwaku semalaman

*cinta kita bukannya pandangan
oh lahirnya dari jiwa dan juga kejujuran
cinta kita seindahnya pelangi
oh lukisan dua jiwa
setelah kehujanan sepanjang hari

kini ku rasakan sungguh berbeza
hadirmu cahaya baru menerangi hidupku
dan terpadamkan kegelapan
hilanglah segala kesedihan
yg bertahta dijiwaku semalaman

1 comment:

J.M.R said...

jiwang di malam hari..best2..