Wednesday, August 18, 2010

Fauziah Latiff - Kali Terakhir

aku ni peminat fauziah latiff walaupun ramai kawan2 yang kenal aku kata aku ni brutal.. agaknya kot... tapi aku tau aku mmg senang dengar lagu2 ala karaattttt camni.. apa2 jerlaaa...
jom layannnnnn.......




Kali Terakhir ku tatap wajahmu 
airmata ku mengalir lesu tak 
kuduga kasih hanya berpura

kali terakhir kau dtg padaku 
dan hujan turun berlagu sendu 
kusesali mengingati detik waktu begini

Tinggallah aku tak menentu... 
mencari2 kesilapan dalam diri ini...
mengapa aku kau jadikan alat permainan cintamu 
tak tertanggung siksanya hatiku derita begini

Kali Terakhir ku tatap wajahmu 
airmata ku mengalir lesu tak
kuduga kasih hanya berpura

Akhirnya jua kau melangkah pergi 
sepi bersatu saling membisu 
tiada lagi gurau senda 
yang ku dengar darimu

Tinggallah aku tak menentu... 
mencari2 kesilapan dalam diri ini...
mengapa aku kau jadikan alat permainan cintamu 
tak tertanggung siksanya hatiku derita begini

2 comments:

ZR said...

saya juga suka dengo lagu jee...& saya juga brutal...eheheheheh

aeinio said...

:D