nuffy

Wednesday, October 20, 2010

Aku mmg malas cakap dah..! korang nak tahu tengok sini...


bila kita perhatikan rajah ni betul2 mmg seramkan...!!! boleh dikatakan 95% kebanyakan barang yang kita guna pakai hari ini boleh terkandung segala benda dari 'menate' ni...  semoga kita semua lebih berhati2.

6 comments:

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

eik..ngeri..kita pakai buatan yang kita cipta sendiri jerlah

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam ain...bial tgk B*** pon naik jijik tgk...camna la ada byk lam barang2 keperluan kita...yg kite guna yer?

anymz said...

betul tu..kena byk berhati2 skang ni..elok dok zaman dulu2,makanan confirm halal.tu pasal org dulu mendengar kata..darah daging diorang suci..kalau ada yg degil pun leh bilang dgn jari..

Hidayah Hilman said...

tu lah banyak sgt...
tapi tak semua yg kite guna ad menate tu,,huhu
kene pandai pilih...

kenape la banyak sgt kegunaan menate tuh...

aeinio said...

huhuhuhu.. alangkan mesia ni pon pernah jadi pengeluar terbesar 'menate' tu satu ketika dulu... ingat tak?

manggosteen said...

aiskrim pun ada?
haish*