nuffy

Monday, October 18, 2010

Filem Jangan Pandang Belakang Congkak 2 (HQ)



last week laa... bawak anak2 jalan2 sianlak pehtu tgk2 jugak citer apa yg best sudah pasti citer hindi yg best sebab hero tamil Rajinikhan tu mmg pandai berlakon kan kan..?!!! tapi tak tergamak laa pulak nak tgk wayang dgn anak2 citer tu kan.. hihihihihihihihi..... so dengan berat hati belilaa tiket citer melayu... mmg lemah lutut jerr rasa nak tengok citer melayuni... yelahh bila dah tgk kang rasa nyesal dgn amount yg di bayar... tapi masa dan ketika itu aku tiada pilihan... nak tengok cartoon hubbylak tanak aku sukerrr.... terus terang cakaplaa citer ni mmg hampeh...!!! kadang2 aku rasa David Teo ni banyak sangat wat cerita kott.. sebab tu laa citer dia yang ini cam takde kualiti.. best lagik jangan pandang belakang congkak 1.. sorilaa ini pendapat aku jerrr...

5 comments:

My Little Diary said...

salam,
kalau camtu... tak jdk nak tgk..hehe

http://cikidis.blogspot.com/2010/10/yang-tertulis-untukku.html

aeinio said...

depa penat make up hantu jerrr...

atikah janis_A.J said...

hahaaa...layannn~~

meh lawat sy gak

Kuman Chaos said...

asal ada lisa surihani nanti boleh la tengok dia blakun.. :D
Bob Kuman pun ada ka.. takpe tunggu DVD je la..

kuman "Jawi.." Entry

aeinio said...

yerlaaa pelakon2 dia semua ada tarikan...