Friday, October 1, 2010

Juadah Hari Raya 2010 (masih belum terlewat lagikannnn.....)


Sup Gear Box di hari mantai - me cuit sket2 jew dlm mangkuk hubby takut nak makan nnt pening hua hua hua


acara mengoreng kacang tanah done by me!


kuah kacang adehh sudah lupa snap itu ketupat n time makan dah tak dan mau pegang camera


sambal tumis bilis me yg buat utk dimakan bersama kuah lodeh aka lontong johor style


nilaa lontong tu.. hubby mmg suka tak sah kalau takde dia suruh hantar dia balik umah mak n ayah dierr cewahhh porahhhh!!!


mereneh rendang dalam kuali ni 4kg jeww tak byk sbb me sekeluarga jerr ada pagi raya tu adik2 yg lain semua turn umah suami...


rendang daging yang dah siap.. wooo rendang mak mmg best ever anak2 aku pon sukerr nnt ada masa aku masak n upload the recipe yerr (korang nak tau tak mak aku sebenarnya tak makan daging n ayam tapi cemana ek dia leh masak daging sedap gilerr camni...??? sbb dah biasa.... ayah pulak mmg gemar makan daging)


haaa ni eskrem yg buat ramai org terliur ketika bulan puasa kan... asik2 kuar iklan dier.. aku belasah gak bende ni hanyutttt diettt aku...


No comments: