Advert

nuffy

Wednesday, November 10, 2010

Bukit Bauk punyer celitaaaaa


 

Anak2 ku putera dan puteriku... 
masa sampai.... orang dah turun dah! yerlaa derang mula naik bukit tu seawal 7pagi.. aku dah dekat pukul 10pagi dah... perjalanan dari kerteh ke sini pon dah mengambil masa hampir setengah jam.. hubby pulak keje malam.., kuar dari tempat keje dah pkl 8pagi... sampai rumah kat kerteh dah 8.30am.... cemana nak g awal... memandangkan nak berbasikal anak2 ada....., so kita wat program nilaa lagipun selalu sgt lalu lalang kat sini, langsung tak pernah singgah..


hehehe... muka dah penat....  dah separuh perjalanan dah ni.... sian bila tengok muka derang ni.... muka pon dah habih peluh2 dah...


din paling steady.. yerlaa dia kanak2 lagiikannn... "ibu nak air sket... nak bg energy.."


nampak tak puncak bukit kat belakang tu... jauh lagiiiikannn..?!!.. kiranya ni kami baru separuh perjalanan... jauh lagii tu....


kecik jerr kelihatannya "sungai paka" ni...


pemandangan dari bukit bauk 
yup.. lupa nak bgtau bukit bauk ni perjalanan ke Dungun / Kuala Terengganu


penatttt wehhhh lepakk la jap... aku paling tensen tengok part peha aku tuh.. bilaa laaa mau kecik huhuhuhu


ni perjalanan turun bukit.. nilaa yg mencabar sampai ketar2 kepala lutut...

hubby senyum kepuasan... akhirnya... kami sampai jugak ke puncak...
kat puncak tu cuma ada pemancar TMpoint.. tak dibenarkan masuk... takat tu jerlaaa...

4 comments:

Diana AR said...

sama lebih kurang cam bukit tampin le yek ada stesen pemancar kt puncaknye

ainzuryn said...

satu ari nanti nak gi jugak lah...kita kat marang je

aeinio said...

-yup diana... mcm pemancar yg kami jumpa.. terjumpa gak pekerja2 maxis kat situ.. tapi tm yg teratas sekali.

-ainzuryn.. bestlaaa tapi penatt gilerrr

♥ nana i am ♥ said...

best best aktiviti cuti sekolah kak ain n family =) budak budak enjoy laa dapat bjalan kan.next?ke mana pulak kak ain?hehe~