Advert

nuffy

Sunday, December 18, 2011

Dari Negeri Sembilan ke Taman Rama - Rama Melaka...


dah selamat sampai melaka.. yerlah dari seremban ke melaka bukannya jauh..


niat di hati nak ke mini malaysia.. barulaa lengkap lawatan semalaysia kononnya... hehehe rupa2nya mini malaysia under construction... tutup sejak ramadhan next year baru dijangka siap... banyak kena repair menurut pak guard tuh!


takperlaa hubby ajak g taman rama2... oklaaa... tapi aku memang tak suka g tengok2 menatang nih! siibbaik  dia tak ajak g zoo... yang budak2 ni pon.. ok jerrr jomla .... jomla....




tengok mak lebih rendah dari anak...





posing kat sungai ikan koi..



banyak ikan kannn...


cheetah


telur buaya


mcm2 jenis ular.. geli tengok..



muzium rama2, kumbang dan macam2...




lunch kat RnR pagoh, pekena mee hoon sup dan ofcozlaaa mee rebus johor... tapi biasalaa tekak aku ni.. masak sendiri lagik puas hati... dan bergerak ke Johor Bahru...

2 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

zaman bujang dulu rajin g melaka..melawat kat sana,tido kat sana & habih melawat semua tpt(sbb abg ipar org melaka :D)...tp bila dah kawen xpernah pon g(dah berbelas tahun x pernah sampai..huuu)

aeinio said...

hi atie.. saya tiap2 thn g melaka ni tapi lalu jerr tak p jalan2 pon singgah rumah arwah nenek hubby jerr... thn ni teringat rumah2 kat mini malaysia tu.. tapi frust lerr tutup plak..