Friday, November 9, 2012

Yesss it's Graduation Day...

first time dedulu tengoj sambutan graduation day ofcozlaaa dua orang adik comel saya dedulu, diikuti dengan anak sulung dan seterusnya... akhirnya Nurdini lak ada graduation day untuk tamat belajar sekolah rendah! huhuhu tak pernah oiii... 

aku dedulu langsunglah tak merasa camnih!! dari tadika sampailah sekarang, tapi aku just tertanya2 lah jugak pesal ek depa nak buat camnih??? tertanya2 ajer..., tapi biasalah malas nak pikir... mungkin orang yang dok sarungkan benda tu fahamlah apa rasa kot aku tak paham... agaknyalah kan... kui kui kui..


thanks alot to kak sina yang snap gambar2 ni..., sila tengok gambar makcik perasan kat bawah tu yerr..


dah terperasan kak sina nak ambik gambo jadi sengih lebolaa... walaupun tengah cakap dgn anak suh makan cereal pagi2 tu ibu busy majlis tak start lagi, ayah pula sudah tentulah lena sebab balik keje malam...

nota untuk diri sendiri...., mungkin sebagai ibu ada sesetengahnya yang seronok or bangga giler kot bila ada anak yang berjubah lengkap camni.., aku seriusli tak rasa apa2 tapi oklah.. buat suka2 sebab dalam kepala aku tak ubah cam paderi dalam gereja!! ini sekadar pendapat akulah... x kisahlah kalau ada yang tak suka dengan pendapat aku... huhuhu siapalah akukan.... :))

No comments: