nuffy

Tuesday, April 27, 2010

Pakaian Ketika Berbasikal

Takde apa2 cerita sebenarnya... 
sekarang ni cuaca kat pantai timur ni panas lerr sesangat... 
pakai cream UV SPF50 ponn masih membuatkan muka ku berbelang! 
so i limitkanla aktiviti berbasikal sepanjang musim panas ni seminggu sekali.. 
sgat2 tak tahan..


 korang layann la gambar aku ketika masih bobot ni ekk...


Entry kali ni cuma nak bagitahu 
kepada yg tak tahu atau pon istilah tak pandai cakap..
ataupon cakap melulu n  tak fikir.. apa2 jerlaah ek..!
Mmg aku berbasikal baju lengan panjang, topi, sarung tangan n cermin mata 
selain cream yg berlapis2 kat muka semua tu bersebab 
bukan nak bergaya okeyyy...
baju lengan panjang supaya halang panas direct n lagi satu 
mmg patut ponn tutup aurat.. seluar getah ketat pulak 
bg elakkan suar zaman sekarang nikan yg kombang kek bawah tu 
selalu sgt terselit kat rantai basikal... 
itupun hubby aku kena pk 18 kali nak bg aku pakai suar ketat tuh!
cermin mata... selain panas... nak elakkan mata kena habuk dan sebagainya
helmet ofcoz utk keselamatan kepala 
tu pon masih tak complete lagik.. sarung siku n lutut aku tak pakai..

1 comment:

morriss said...

waaa...hobi yg rare.. bagus-bagus... boleh tengok view2 yg menarik sambil keluarkan peluh...