Friday, July 30, 2010

SPF BLA BLA


Ni adalah antara product yg diguna pakai selama ni, yg biasa2 jerr dan senang nak cari kat mana2 pon... sunblock dari cossway yg ada spf 50 tu guna bila panas n ketika cycling n dah setahun lebih juga guna bedak 2 way cake Myami tu mmg sesuai lerr...tapi yang herannya muka den masih yo berbelang.. sobab eh.. aku ni jenis berpeluh kek muko.. tu laa dehhh.. kalau make up pon habis cair.. tu yg maleh nak makeup2 tu... aku suka pakai Olay whitening tu yg tu mmg pakai hari yg olay total effect tu tak suka sgt pakai..... apesal tah aku g beli... tgk cuacalaa bila agak2 cuma nak kuar masuk amik anak balik sekolah aku pakailaa total effect tu...
Ada tak sesiapa yg nak suggest product yg lebih baik dari yg ni sebabnya aku ni bab2 ni mmg fail nak makeup lagilaaa... hubby lak mmg tak suka aku makeup2 ni... percaya tak aku cuma ada lipstik dan celak jerr... tulaa make up aku hehehhehe

No comments: