Advert

nuffy

Sunday, September 5, 2010

Cermin Evasion PECAHHH lagiiii kalini cermin belakang sebelah kiri


Dugaan nak berhari raya... nak wat cemana nak terkena lagi.. yang sadisnya  cermin jenis kereta2 camni susah nak dapatkan stock cemanalaa nak balik kg ni nnt...

9 comments:

izahdaut said...

napa ye? ada yang saje ketuk ke cermin tu..take care ye..dugaan la tu

aeinio said...

tulaa tak tau ler.. malas nak pk, kalau mengena n terkena semoga Allah jerr yg balas...

Black_roses92 said...

pergh...terok gile la..pecah. sapa punya koje ni?? meyh..kita tukul dia.. ;D

Tak pe..sabar la ye..bulan puasa, doa orang yang teraniya insyaallah dibakbulkan Allah.. ;D

Nur Hawa Mohd Zin said...

Masyallah..macam mane bleh pecah ni? kesiannye

sarah-najwan said...

sabar yer..ada org buat khianat??..

amira said...

napa plak dah??? sabo je la...
hadoii.. dugaan ni mesti ada hikmahnya

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kesiannya awak

macamana boleh jd mcm nie...

semoga ada jalan penyelesainnya...nanti update entry lagi yer dik

AZLINA said...

Salam aeini, akak nak menyibuk sikit ni, kenapa la boleh pecah teruk sgt tu? Kadang2 boleh jugak pecah sebab berjemur kat panas.Pernah terjadi kat kereta akak dulu. Takpelah, banyak2 la bersabar di bulan yg mulia ni.

aeinio said...

salam semua maaflaa lewat balas noted.. alhamdulillah esoknya cermin tu dah dapat di ganti yang baru... balik kg dgn selamatnya... thn ni lain citer laks.. hehehe