Monday, September 6, 2010

Kenangan Ramadhan 2010


Kalini nak masuk segmen kenangan ramadhan anjuran Ben Ashaari...click sini walaupon dah hari - hari terakhir... dah lewat dah.. tapi boleh lagi ek..??? citer ni sebenarnya biasa2 jerr cuma yelah telah di takdirkan berlaku kat kami sekeluarga pada tahun ini.. hehehe kelakar pon ada jugak...

Alkisahnya pada hari cuti nuzul Quran yang lalu aku berpeluanglaa ke kuantan selain menjalani treatment, aku nak shopping rayalaa khas untuk anak2 yerlorr anak 4 org memang pening rr bab shopping2 ni mujurlahh aku dah takde anak kecik lagi, paling kecik pon dah 6thn, dah pahamlaa... hubby aku, memang kalau boleh tanak tinggal terawih... aku cakap takperlaa lepas jer berbuka hantar aku kat kuantan parade aku shopping dgn anak2 along ikutlaa ayah terawih kat masjid negeri masa tu kami masih di megamall kuantan lebih kurang 6.10 petang... dah nak keluar n rikilaa kedai untuk berbuka semasa dalam perjalanan nak keluar tu hubby terpandang jeans guess kanak2 china made tapi sebijik original entahlaa aku mana tau... apa2 pon mmg kat mata aku jeans tu cantik harga pon bolehla tahan aku takla kata murah tapi aku tengok hubby suka, dok carik2 saiz untuk Naqiuddin terjumpalaa pulak sepasang lagik untuk ica pulak pot pet pot pet kat situ rabak dalam rm260 dapat utk along, ica dan din angah takde saiz (anak aku angah ni mmg lebih tinggi drpd aku) tapi dia pon dah dpt sehelai jeans kat parkson tadi.
leka masa tu jam dah 6.40ptg, aku cakap kena cepat ni nnt order lambat sampai nak kejarkan marghrib lagi... makanya kat situ kalau ada pon deretan kedai masakan panas n kedai mamak mmg dah biasa so kita mmg nak carik kedai yg mmg dah biasa makan kat situ... aku tengok masa nak melintas jalan tu... org dah penuh mcm takde harapan jew... tapi redah gaklaa dari satu kedai ke satu kedai... peh tu tgk jam dah dekat pukul 7dah.. kalau ada tempat pon sure lambat dapat order aku p kat divider tu dok tepi jalan anak beranak hubby masih dgn usahanya carik tempat... dalam hati aku mmg tak sempatlaa ni... aku perhati hubby dari jauh dia dia bagi signal semua full... wooohooo aku panggil dia dtg dok lepak ngan aku nak tahu kek mano...


macam kat dalam gambar tulaa.. elok pulak along snap gambar aku tu tengah jeling en suami... tau tak ni kat mana org kuantan taulerr.. tengah2 antara kedai aliff, kmc dan mega mall huhuhuhuhu bila hubby sampai dok atas batu tu aku bergegas p beli air tin soya dan cincau yang ada kat aku time tu ialah cheese tart, fruit tart dan coklat snickers hehehehe kitaorg berbuka tu jerrr... kamilaa mula2 port kat situ pehtu adalaa hamba Allah yg lain yang muka kelat2 gaklaa dok kat situ.. surelahhkannn kes yg sama cam kami... lepas jer berbuka masuk balik mega mall solat marghrib then terus ke kuantan parade dah nak tutup the store tu barulaa kami balik on the way balik barulaa p kedai makan...

No comments: