nuffy

Friday, October 22, 2010

luasnya ilmu.... i love u n you love me... do you???? grrrrr


semasa suka....  you love me.. n of course i love u... happily ever after...  eh mula2 sebelum tengok gambar yang lain2 lagi, awal2 nak bagitau.. ini bukan cake yang dibuat oleh penulis ek... semua foto2 ni cari dalam google...


ni dia...  bila laki bini dah gadohhh... ko sampai nak membunuh2 hehehehheeh..... creative sungguh..!!!


aik..!! pesal aku amik gambar perempuan buang lelaki jerr ekk.. agak2 lelaki tak geram camni ke kat pompuan..???


inilah yang tergambar perasaan seorang wanita yang betul2 dah menyampah kat lelaki tuh!... hamekk ko.... campak dalam gaung!!!


oppss..... lelaki pon sama larrrr ada perasaan camtu gak, campak kat hutan!! tanam hidup2 phewww takutnyaa....

lihatlaah betapa luasnya ilmu FONDANT ICING.... macam2 yang kita boleh buat macam2 yang kita boleh curahkan...  pendek kata kalau kita ingat2 balik sebijiklaa cam kita main tanah liat masa sekolah tadika dulu2 
(aku ni sampai laaaniiii... asik tak pergi2 kelas lagik belajar wat icing2 ni... gulp!)

4 comments:

Kuman Chaos said...

kita tak buat kek camtu kat malaysai kan hhehe
Kuman "website kawaiiiii" Entry

aeinio said...

ha'ah... creative kan...

sonata anak kancil said...

cantik !!! saya tak pandailah nak decorate macamni....asal jadi sebiji kek udah le...

ohoeya858.blogspot.com said...

baguih la diaorg nih..