Friday, October 22, 2010

Sohaimi Mior Hassan feat. Ana Raffali & Altimet - Kalau Berpacaran (with...



suatu pagi yang hening... emmm hening kerr..????!!!! suamiku dengan riangnya menyanyi2 lagu ni.. aku tak pernah dengar.. serius aku lom ponah dengar... hahaha... gelak sawan aku pepagi buta tu masa tengah goreng cekodok utk breakfast...! mcm nak menari pon ada... gelek waka waka, tak sangka pulak kat mesia ada lagu camni.. betapa laa aku ni ketinggalan zaman bab2 lagu2 ni... sebab aku hanya suka lagu yg aku dah biasa dengar bila lagu2 baru tu cam lambat otak aku terima mesej.., tak pastilaa lagu ni baru ke apa.. tapi 1st time dengar laa.. korang layannnnn..... best jugak tau!

4 comments:

Unknown said...

aku pun tgh layan lagu nih gak.. masyuk betul..
kuman "WLW Part2.." Entry

Cik Tim said...

haha..kita un xtau lagu ni..tapi selalu dengar. sekarang baru tahu.. haha

aeinio said...

best kannn.. hehehhe

♥ nana i am ♥ said...

first time denga rase macam ntah pape je ahhh lagu nih.tapi bile dah ramai dok nyanyi lagu nih, baru nana taw lagu ni bermesej.goodjob!nice one~ ^_^