Thursday, August 25, 2011

SALAM KEMAAFAN DAN CORNFLAKES MADU BERBADAM

Salam sayang dan assalammualaikum... hati semakin rasa sayu nak meninggalkan ramadhan... harapan dan doa semoga bertemu lagi pada ramadhan akan datang.. semoga Allah panjangkan umur dan murahkan rezeki kami aminnn...

pagi2 camnih entah kenapa hati rasa sayu.. minggu ni minggu yang agak mencabar banyak benda nak diuruskan sebelum balik kg.. thn ni turn raya kat JB... insyaAllah akan berangkat ke Seremban pada hari raya ke2... dan pulang semula ke terengganu selewatnya Jumaat... moga Allah pelihara perjalanan kami bagi meraikan hari raya bersama kedua keluarga..


ok.. berbalik pada gambar kalini hasil kerja Nur Dini.. not bad... nnt nak suruh dia operate lagik mcm2 kamera digital tuh... ada rezeki nak carik camera lain  huhuhuhu berangan... hubby kata sabor ye yang...! hehehe sian jadi suami ek..., kalo bini mcm2 mintak... hahaha aku sajer jerlaa type ni aku tak mintak ponn... cuma aku ada cakap gambar blog aku tak berapa nak menawan laa bang!

disebabkan minggu ni banyak kerja.. aku mungkin akan cuti berblog sementara tumpuan KEMASAN terakhir sebelum berangkat pulang.. cadangnya nak buat 1 jenis lagik biskut.. tapi cam malas jerr... tengoklaa nnt.. harini baru nak shopping... selalunya takdelaa last minit camni.. semuanya gara2 aku sakit.. banyak benda yang terHOLD...


nak resepi... hehehe malas nak type meh jengah SINI sebab cornflakes madu ni memang menjadi kegilaan anak2 dalam rumah ni...
salam sayang semua pembaca setia blog ni.. salam kemaafan juwerr dari aeini at home sekeluarga dan semoga anda semua berbahagia di hari lebaran bersama keluarga.
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

2 comments:

shazmir said...

fuyoo..sedap nya..!!!mesti padai buat macm2 keuh raya nie..

xyz4mir.blogspot.com

Fazleyatul Aini said...

cornflakes madu ni bahaya buat awal2. sebab sume org suka mkn. so kene buat 2 hari sebelum raya. pastu balang kasi seal.haha gila kodokut